پشتیبانی مشتریان
sms:10004673
میزبانی وب میزبانی وب میزبانی وب

شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:

مروری بر قوانین سرویس دهی

تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات روماک اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای روماک، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. روماک حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یك از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شركت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد.


مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. روماک این حق را برای خود محفوظ می دارد كه خدمات ارائه شده به مشتریانی كه از خدمات روماک به گونه ای استفاده می كنند كه تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا یکطرفه فسخ نماید. ضمنا مشتریان ملزم هستند اطلاعات هویتی مندرج در پروفایل خود را به درستی وارد نمایند، هر زمان مشخص گردد اطلاعات ثبت شده مشتری جعلی و اشتباه می باشد حساب کاربری و سرویسهای وی تا موقع تصحیح و ارسال مدارک معلق می گردد. همچنین مشتریان باید اخبار و اطلاعیه ها و قوانین سایت را همیشه مطالعه نمایند تا از تغییرات و اطلاع رسانی ها مطلع شوند.

تمدید قراردادها:

جهت جلوگیری از قطع سرویس، مشتریان باید حداکثر 1 روز قبل از تاریخ انقضاء نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع سرویسها، روماک هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات مشتریان به عهده نخواهد داشت. سرویس های اخذ شده مشتری در ناحیه کاربری سایت وجود دا رد و اطلاعیه های تمدید سرویس ها و فاکتورها در بخش مذکور قابل رویت هست و همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز اطلاع رسانی ها صورت می گیرد.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات (Backup):

روماک از تمام اطلاعات سایتها و بانکهای اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند اما در عین حال مشتریان موظف به تهیه نسخه پشتیبان از سرویسهای خود می باشند، مشتریان منحصراً و كاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخه پشتیبان روماک به درستی عمل نکرد، روماک به هیچ وجه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.

نگهداری و بکاپ سرویسها:

در هاست های اشتراکی بکاپ تا 30 روز در سرور نگهداری می شود و مشتریان در صورت نیاز می توانند با ارسال درخواست لینک بکاپ را دریافت نمایند،این لینک تا یک هفته معتبر می باشد. فایل بکاپ هاست تا زمانی که سرویس هاست مشتری فعال باشد قابل ارائه است. پس از انقضای سرویس چنانچه نسخه بکاپ در سرور موجود باشد ارائه لینک بکاپ با اخذ هزینه مقدور خواهد بود .تهیه و نگهداری بکاپ در سرورهای مجازی و اختصاصی به عهده خریدار می باشد.

منابع سخت افزاری سرور:

استفاده از منابع سخت افزاری سرور مانند Cpu, Ram, Network و … برای هر یك از مشتریان حداكثر تا 10% ظرفیت كل در یك روز مجاز است. روماک تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. هر سرویس میزبانی وبی كه تشخیص داده شود فعالیتش با عملكرد صحیح سرور یا سلامت شبكه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.

ارسال هرزنامه (Spam):

ارسال حجم زیادی پیامهای غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (كه به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینكه این عمل ظرفیت سرور را پر می كند یا در سرویس دهی به مشتریان روماک اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می روند نیز، بر روی سایتهایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است

برنامه های اجرایی:

هر نوع برنامه ای كه خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور یا سلامت شبكه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. روماک برنامه های اجرایی را كه با سایتهایی كه توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.

استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب روماک فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، كه در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه كه مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات روماک برای ایجاد یا ارسال ویروسها، كرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

موارد فورس ماژور:

روماک هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینكه روماک تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را می دهید كه ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد.

اعمال تغییرات در سرویسها :

روماک این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.

گارانتی سرویس و استرداد هزینه:

سرویس های خریداری شده دارای 30 روز گارانتی می باشند که در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ پرداختی به وی عودت داده خواهد شد.

- عودت هزینه کالاهای دیجیتال و خدماتی که از طریق لینک دانلود، ارسال پستی در اختیار مشتری قرار می گیرد امکان پذیر نیست . (مانند: کد، شارژ، قالب، ماژول، کارت اعتباری، لایسنس، سیمکارت، شماره اختصاصی پیامک و..)

- مبلغ دامنه های ثبت شده ملی و بین المللی پس از ثبت سفارش در سایت قابل عودت نمی باشند.

- عودت هزینه سرورها در صورت نارضایتی مشتری تا 7 روز امکان پذیر می باشد.

- موجودی حساب مشتری که بصورت پیش پرداخت در ناحیه کاربری سایت برای پرداخت خودکار فاکتورها واریز شده است، به شرطی که بدهی یا فاکتور فعالی نداشته باشد هر زمان قابل استرداد بوده و بدین منظور مشتری باید از طریق ارسال تیکت به بخش حسابداری درخواست کتبی خود را به همراه مبلغ مربوطه و شماره حساب یا شماره کارت خود اعلام نماید تا در ساعات اداری واریز انجام شود. (انتقال به کارت با کسر کارمزد بانکی می باشد)

توجه: چنانچه برای سرویس مشتری خدمات جانبی مانند کانفیگ،اعتبار پیامک،لایسنس، هزینه پیک و پست، طراحی گرافیکی و..انجام شده باشد این هزینه ها از مبلغ پرداختی به مشتری کسر می شود.

سایر موارد:

قالبها و سایتهای آماده، خدمات و محصولات رایگان به همان شکلی که هنگام خرید مشاهده می شود یا در توضیحات و فایل های راهنمای مربوطه موجود هست می باشد و شرکت مسئولیتی برای ویرایش یا تغییرات و شخصی سازی آنها نداشته و چنانچه چنین فرصت و امکانی را داشته باشد با دریافت هزینه این کار را انجام خواهد داد.


** این قوانین ممکن است در آینده تغییر کند. مطالعه قوانین برای مشتریان ضروری بوده و از بروز مشکلات و نارضایتی جلوگیری می کند. بدیهی است عدم توجه و علم به قوانین از سوی مشتری هیچگونه تعهدی را برای شرکت روماک ایجاد نکرده و مشتری نیز ادعایی در این باره نخواهد داشت.